Гарантія на продукцію

У нас найбільша гарантія на акваріумну продукцію в Україні

Чому ми даємо найбільшу гарантію? Здається, введи стандартну як у всіх. Не бери додаткових ризиків на себе. І все буде стабільним. Але… ми настільки впевнені в собі, що даємо найбільшу гарантію в Україні як на акваріуми, так і на акваріумне обладнання. Чому?

Blue Barbus - тільки правильна акваріумістика
Якщо все робити правильно, то означає, що і служити товар повинен більше за всіх. Тому ми собі можемо таке дозволити.
Гарантія на акваріуми. Ми збираємо акваріуми з 2008 року. З товщиною акваріума 5-19 мм. не потік жоден. Усі 100% цілі. А продали їх тисячі. Точніше, спроби повернення були, але у всіх випадках акваріуми були цілими і “перекачували” воду з акваріума фільтр. Тому ми спокійно даємо гарантії на свої акваріуми та тумби 3 роки. Ну, нічого з ним не трапляється. Якщо багато інших фірм, зокрема. світові бренди спеціально порушують технологію склеювання акваріумів, щоб він потік через 2-7 років експлуатації, то у нас інші цілі. За теорією наші акваріуми повинні стояти 12-20 років. На всіх акваріумах є наша лейба, тому якби щось траплялося з ними, то зверталися б насамперед до нас. Правду кажучи, доводилося кілька десятків разів ремонтувати акваріумні кришки за гарантією. Особливо коли були на Т8 і в якийсь період китайські ЄПРА. Зараз вже від них відмовилися і використовуємо лише європейське виробництво, а за неможливості підібрати потрібний варіант попереджаємо. Так от, були нормальні надійні ЄПРА, і раптом почали виготовляти з 30% шлюбу. Тоді взагалі був період частих замін даного блоку у висвітленні акваріума.
Гарантія на обладнання. Усі інші конкуренти дають обладнання гарантію 1 місяць – 1 рік. Ми ж півтора роки. Чи міняли ми обладнання? Так, кілька разів, можливо, кілька десятків разів. Воно іноді виходить із ладу. Але причина нашої впевненості у наступному. Ми самі користуємось усім тим обладнанням, яке продаємо. І ми знаємо, що воно є роками. Ми не йдемо на поводу у цін – де дешевше. На китайське обладнання взагалі немає офіційної гарантії. Багато постачальників так само її не дають. І тому ми обираємо саме те, що служить. Є китайські обігрівачі, у яких відсоток шлюбу іноді сягає 50%. А є китайські обігрівачі, які в нашому розумінні кращі за європейські. Причина – європейські “клинять” і вони кип’ятять воду. Китайська ж просто перегорає. Термін служби китайської менший, але, порівнюючи ціни на них вигідніше використовувати саме китайські обігрівачі надійних виробників. І досить часто ми не пропонуємо продукцію китайського виробництва. Приклад – зовнішні акваріумні фільтри. До них просто нема запчастин.
Blue Barbus - тільки правильна акваріумістика
Наша гарантія це не просто наші фантазії. Це реально. Продукція компанії Blue Barbus служить. І ми в цьому впевнені більше за інших.

Підвищена гарантія – це не гарантія від виробників. Це наша особиста гарантія. Не все, що ми використовуємо нашого виробництва. Головки у наших фільтрах використовуємо інших фірм. Діоди у світильниках ми так само не робимо своїх і на них немає гарантії. Але ми підбираємо найкращі матеріали, в яких впевнені.

Як працює гарантія на акваріуми

Всі наші акваріуми йдуть із наклейкою. Все, що ми продаємо, ми записуємо у себе в програмі обліку. Ми завжди можемо взяти цей, що і коли ми продавали, і побачити дату продажу. Так було до 2017 року. Якщо оплата була з цього приводу фірми, видно дату оплати. Якщо ж купувалося за готівку, у нас інший облік. Але, в будь-якому випадку, все записуємо.

Приклад життя потеклого акваріума.

Кому цікаво, можете почитати як ми з гарантійним випадкомДругий випадок, як ми надійшли з гарантійним випадкомТретій випадок, як ми надійшли не з гарантійним випадком. Просто гуде фільтр
Итак, випадок із життя. Ми продали акваріум. Нічого особливого. Дзвінок за кілька місяців: “Ваш акваріум потік”. Ми в шоці, але якщо така справа, треба виправляти. Як завжди пропонуємо привезти до нас на офіс. Але, там у телефоні сказали, що нікуди подіти рибок, ¦вона тендітна жінка щоб тягати акваріум самій. Звички у нас ще йдуть із сервісного обслуговування акваріумів, де замовникам надається весь спектр послуг. Ми на офісі звільняємо один зі своїх акваріумів, замовляємо таксі, веземо свій акваріум, запускаємо його, і забираємо “акваріум, що потек”. Ми вже думали його везти на виробництво переклеювати, але якась чуйка спрацювала. Ми наповнили його водою. Так він простояв у нас днів 5. Все нормально. В результаті – фільтр викачав частину води. І там потім інший випадок описаний, коли ми вже цю проблему знали. І так, в результаті, ми просто привезли акваріум назад, забрали свій і взяли за всю роботу тільки за таксі. Тоді нам обійшлися 4поїздки у 150 грн. або близько до того. Ми за всю роботу грошей не брали. Виявилася хибна тривога.
Знову, випадок з життя. Знову ми продали акваріум, але тільки маленький і дешевий. Там повинен був бути ремонт акваріума, але виявилося, що дешевше забрати новий готовий варіант, ніж грати зі старим акваріумом. Але у нас і дешево означає добре. Дзвінок за 2 тижні. Акваріум потік. Ми в ньому підмінювали воду, і на столі калюжа. Навчені попереднім досвідом вже не було спроб одразу їхати та забирати на ремонт. Просто сказали – це навряд чи. Опустіть трубку від фільтра так, щоб вона не могла викачати воду за акваріум, і друге, добре все протріть навколо нього, може кілька разів, т.к. якщо вода затекла під акваріум вона звідти може сочитися. Якщо на завтра знову буде вода поза акваріумом, тоді він потік і ми просто зробимо заміну на новий. На другий день ніхто не передзвонив.
Будь-яке акваріумне обладнання має властивість шуміти. Від нього звук, як від старого комп’ютера. Звук кулеров добре чути вночі. Тому я не рекомендую ставити акваріуми в спальнях і дитячих кімнатах. Але іноді ставлять. Продали ми акваріум для черепашок Volna. Повністю з усім обладнанням. Дзвінок чи СМС за кілька тижнів. Фільтр шумить, заважає спати, поміняйте. Теоретично ми не повинні його змінювати. Він повинен видавати звук, який буде чути вночі. Особливо у відкритих черепашатниках, де і черепашка вночі любить воду колихати. Адже фільтр працює. Але немає питань. Ми взяли інший новий фільтр і просто привезли до неї на роботу. Старий фільтр вона забула, потім погодити час довго не могли, але за місяць старий фільтр ми забрали. Такий самий фільтр але з іншої коробки вже не гудів. Виходить, ми видали 2 нові фільтри. Отримали гроші за один, і отримали ще один фільтр. 2 зайві виїзди. І жодних грошей ми за це не брали.

Це як ми робили у випадках “протікання” акваріумів. Чи були відмовлені гарантійні випадки? Так, іноді ми говоримо, що в даному випадку ми не робимо гарантійну заміну. Рази 3 було з обігрівачами. Обігрівач повинен повністю лягати у воду. Якщо частина обігрівача у воді, а частина поза водою, то одна частина охолоджується водою та відстань між молекулами скла зменшуються, а іншу частину нічого не охолоджує та молекули скла розширюються. Ми навіть самі у себе на офісі кілька обігрівачів так спалили. Ось якщо на обігрівачі є механічна тріщина або він луснув – гарантії нема. У таких випадках ми пояснювали причину, чому так сталося і пропонували купити товар із великою знижкою. Також на тріщини скла гарантій немає. Це механічне ушкодження. Немає гарантій на живий товар, якщо він приїхав у пакет живим. Ми не можемо сказати, які умови у вас в акваріумі. І якщо ми стежимо за акваріумами у себе, рибка звикла жити в нормальних умовах, а у Вас 2 роки тільки вода доливається, то, швидше за все, будь-яка куплена рибка з нормальних умов через деякий час помре.

Ще умова гарантії: якщо щось трапляється ремонтуємо або замінюємо продукцію. Ми не несемо відповідальності, як будь-яка інша фірма або виробник за шкоду іншому майну. Якщо зовнішній фільтр протікає – ми не перекладаємо паркет. І виробник цих фільтрів не перекладає паркет. Таке трапляється, і виробник, і ми, і будь-який інший продавець замінить протеклу частину – краник, гумку, ще якусь частину. Але не паркет.

І так само – гарантія надається при доставці товару до нас.

Офіційна частина, яка друкується на гарантії

Гарантійні зобов’язання на товари:

Гарантійний термін на продукцію:

Вироби зі скла, ДСП, пластика – 36 місяців; електричне обладнання – 18 місяців (або більше, якщо передбачене виробником); товари та ремонти – 1 місяць, на живий товар, хімію, корми, декорації та аксесуари гарантія не поширюється.

Гарантійні зобов’язання не приймаються за наявності механічних пошкоджень.

За гарантійного випадку Ви маєте попередити нас і доставити обладнання, яке не працює. Ми оплачуємо доставку лише власникам картки «Шанувальник Blue Barbus».

Гарантія діє за наявності цього документа.

Українська компанія Blue Barbus не просто виробник акваріумів. Ми робимо більше, ніж будь-яка інша компанія у сфері акваріумістики. Основний наш принцип роботи – ми робимо товар, який поставили раз, і забулися. Його не потрібно додавати іншою продукцією чи щось змінювати. Ми слідкуємо за репутацією, тому робимо якісно.

Нашою продукцією можна повністю запустити акваріум. Адже ми виробляємо самі акваріуми, фільтри до них, LED освітлення, ґрунти, фони, декорації та тумби. Додатково, для догляду за акваріумом є своя лінійка кормів та акваріумної хімії. Також є база для розведення росли

Be the first to comment “Гарантія на продукцію”